Wcześniej pisaliśmy o Instagramie, facebooku czy amazonie, dziś chcielibyśmy przedstawić Państwu portal o trochę innych właściwościach. LinkedIn, bo o nim właśnie mowa został założony w grudniu 2002 roku, lecz jego uruchomienie nastąpiło dopiero w maju 2003 roku. Celem tego międzynarodowego serwisu społecznościowego jest pomoc w kreowaniu eksperckiego wizerunku. Portal pomaga również znaleźć odpowiednich pracowników czy nowych partnerów biznesowych.
Czy warto prowadzić konto na Linkedin?
Każda forma reklamy firmy jest warta większej lub mniejszej uwagi, Linkedin to portal skierowany przeważnie do firm szukających partnerów biznesowych, osób poszukujących pracy i firm poszukujących pracowników. Do głównych zalet prowadzenia profilu należy możliwość zaprezentowania swojego wizerunku szerokiej gamie przedsiębiorców. Pokazanie swojego doświadczenia, posiadanych osiągnięć czy referencji z poprzednich miejsc pracy. Jednym słowem pochwalenie się wszystkim co do tej pory osiągnęliśmy. Konto na Linkedin to również bardzo dobry sposób na promocję swojej firmy. Pozwala ono tworzyć różnego rodzaju reklamy, dzięki czemu portal stał się bardzo skutecznym narzędziem marketingowym.