Sprzedaż na Amazon

Amazon to jedna z najbardziej popularnych internetowych platform handlowych na świecie. Została założona przez Jeffa Bezosa w 1994 r. jako księgarnia internetowa. Z czasem zaczęła włączać do swojej oferty kolejne produkty przekształcając się powoli z małego sklepu internetowego w światową potęgę handlu online.

Sprzedaż produktów na amazonie różni się nieco od podobnych platform typu allegro. Chcąc sprzedawać na tej platformie teoretycznie wystarczy tylko zarejestrować konto i wystawić swoje produkty. W praktyce jest to o wiele bardziej skomplikowane i wymaga większego wysiłku. Dobra rada dla początkujących, jak już założymy konto poświęćcie trochę czasu na dokładne zapoznanie się z regulaminem platformy. Amazon „świruje” na tym punkcie i jego nieprzestrzeganie szybko jest wykrywane i karane.

Czy warto sprzedawać na Amazonie?

Amazon to specyficzna platforma wymagająca od swoich klientów spełnienia wielu warunków, bezwzględnego przestrzegania regulaminu ponadto sprzedaż na amazonie wymaga dużego nakładu pracy a prowizje są znacznie wyższe niż na przykład na allegro. Jeżeli już jesteśmy gotowi przebrnąć przez to wszystko Amazon daje nam mnóstwo korzyści:

340 milionów klientów na całym świecie,

Amazon jest niezwykle popularny na zachodnich rynkach,

Własne magazyny,

Bezpieczne transakcje płatnicze cieszące się ogromnym zaufaniem,

Nowoczesne narzędzia sprzedażowo-logistyczne,0

i wiele innych.

Mam jeszcze jedną radę dla osób lub firm pragnących rozpocząć swoją przygodę na Amazonie przynajmniej na początku warto skorzystać z pomocy z firm specjalizujących się w sprzedaży na tym portalu i oferują swoją pomoc.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

1 odpowiedź na Sprzedaż na Amazon

Dodaj komentarz